Stupid boy !!! F*CK YOU

Pretty/handsome *peace ;>

 Hye guys *angkat kening ;) haha hari nie mirah gila . nk tahu knape ? wahh :O *terharu jap hehe okay sebelum tu mirah nk tnye, klau korang tersngat marah kat seseorang . ape yg korang buat ? *angkat bahu -.- hehe okay la , mirah nk cite psal mamat stupid yg betul betul nk mati esok lusa . wahh kasar betoi ayat aku . sorry to say bro *peace :p mamat ni mmg bajet hensem . sumpah aku geli buekkk :P !!! hoi mamat/lelaki/jate/boy
 whatever la . dah xtau nk pnggil kau ape -.- kang aku sebut name terasa pulak . kan kan ? *tgn ke bahu , mata ke atas :P . hihi okay beb nk start crite psal mamat stupid nii . ehem ehem ;> pada suatu hari , mamat nk mampus ni buat aku sakit hati dan mmpu buat aku jdi gilakan dia . pelik kan ? *angkat bahu . Mamat ni sbenarnya ex boyfrenz mirah hihi . mirah syg dia tapi dia stupid nk mampus !! aii geram toii la . hari2 kat skolah terpapan muka dia jee . nmpak sgt aku masih mencintainya . wahh ! tpi skrang dia dah ade gf bru . eh eh eh ADE AKU KESAH ! aku pun ade bf bru lgi hensem . tak stupid mcam kau :P . hoiii mamat stupid !!! aku takde masa nk sygkan kau lgi . dpat ape klau msih cntakan kau . dpat mkan pizza free xpe jugak . hihi mulai saat nii kau pergi jahanam la stupid *keluar lidah buekkkkkkk :P !! byebye-

#gmba ni mcam nk bunuh diri . tapi aku tak gila nk buat mcam tu

No comments:

Post a Comment